Služby

Poskytuju uvedené služby. Zde Vám odpovídám na vaše nejčastejší otázky.
Ceny nejsou pevně stanovené a vše zaleží na individuální dohodě. Některé ceny najdete zde. Ohledne zjištěni cen mě neváhejte kontaktovat.

FAP / DPF off

FAP / DPF off - fyzické odstranění filtru z výfukového systému a softwarová úprava v RJ motoru.

Odstranění filtru pevných částic spočívá ve dvou procedurách. V mechanické a softwarové, Mechanické odstranění pozůstává z rozebrání FAP filtru, který se nachází ve výfukovém systému. Tento díl se demontuje a vybere se z něj keramická vložka, která zachycuje saze ve výfukovém systému. Po vyjmutí této vložky se výfukový systém uvolní a zprůchodní. Obal FAP filtru se namontuje bez vnitřní vložky zpátky, aby výfukový systém opět tvořil celek.

Dalším krokem je softwarové úprava řídící jednotky, která se stává s načítání řídící jednotky motoru, následně potřebné úpravě a opětovnému zápisu hodnot zpět do řídící jednotky motoru. Před celou procedurou je řídicí jednotka motoru zálohována, jehož kopii obdržíte na Váš e-mail. Po odstranění vnitřních částic filtru a úpravu softwaru se provést zkušební jízda.

Jako jediný v CZ a SK dělám FAPoff na 1,6 hdi a jednotky EDC16 bez regenerace a nouzových režimu.
Jako jediný dělám FAPoff na 2,7 hdi bez regenerace a vše se zárukou.

Odstranění filtru pevných částic spočívá ve dvou procedurách. V mechanické a softwarové, Mechanické odstranění pozůstává z rozebrání FAP filtru, který se nachází ve výfukovém systému. Tento díl se demontuje a vybere se z něj keramická vložka, která zachycuje saze ve výfukovém systému. Po vyjmutí této vložky se výfukový systém uvolní a zprůchodní. Obal FAP filtru se namontuje bez vnitřní vložky zpátky, aby výfukový systém opět tvořil celek.

Nabízím i repas - oprava a doplnění FAP, ne jenom vyhození. Nenabízím čištění FAP protože je prokázané, že to nefunguje. Jenom jeho případnou výměnu za originální díl, žádná druhovýroba. Ceny dle dohody.


Chiptuning

Chiptuning je optimalizace softwaru v řídící jednotce motoru (ECU), kterou pro svůj chod používají všechny moderní motory. V této řídící jednotce je paměť EEPROM, která obsahuje data a nastavení regulující kompletní chod motoru. Úpravou tohoto programu uloženého v této jednotce lze bezpečně docílit navýšení výkonu až o 35% a točivého momentu až o 40%. S tímto navýšením dochází ve většině případů zároveň ke snížení spotřeby až o 15%.

Ve chvíli, kdy otočíte klíčkem zapalování, řídící jednotka začne vyhodnocovat data ze senzorů a podává zcela přesné informace o teplotách, tlacích, otáčkách, rychlosti, množství vzduchu a dalších nezbytných údajích. Na základě vstupních hodnot získaných z těchto senzorů a dalších specifických podmínkách jízdy řídící jednotka reguluje výstupní hodnoty, jako množství vstřikového paliva, délka vstřiku, předstih, atd. Před celou procedurou je řídicí jednotka motoru zálohována, jehož kopii obdržíte na Váš e-mail.

Všechny vozidla resp. jednotky dělám zvlášť. Žádné použité mapy.


Přípravy na STK, EK a jejich provedení


Elektroinstalace


Mechanické práce, motory

Copyright © 2013. All Rights Reserved.